Teléfonos de Interese
Teléfonos de Interese O Municipio

ÉXITO DE PARTICIPACIÓN NO PROGRAMA DE COMPOSTAXE DOMÉSTICA MUNICIPAL

Vinte e cinco novas familias participan na presente edición do programa de compostaxe doméstica municipal de Triacastela, desenvolto en colaboración con la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda da Xunta de Galicia no marco do Plan de recuperación, transformación e resiliencia, financiado pola Unión Europea-NextGenerationEU.

CONVENIO DE COLABORACIÓN ENTRE A AXENCIA TURISMO DE GALICIA, A MANCOMUNIDADE DE CONCELLOS GALEGOS DO CAMIÑO FRANCÉS E OS CONCELLOS INTEGRANTES DA MANCOMUNIDADE

Actuación 1: Actuacións de mellora dos puntos de contacto co trazado do camiño: valados, pavimentos nos puntos de acceso, instalación de áreas de descanso para peregrinos. Leváronse a cabo a restauración e adecuación de muros de cachotería no lugar de As Pasantes e unha actuación de mellora na rúa Peregrino de Triacastela. Por ambos puntos transcurre o Camiño Francés.

Actuación 2: Desenvolvemento de actividades culturais e turísticas que contribúan á promoción do Xacobeo  así como a acollida e disfrute dos peregrinos.

PLAN DE MELLORA DE CAMIÑOS RURAIS 2023-2024

Centro directivo:
Axencia Galega de Desenvolvemento Rural

Axuda pública: 42.015,00€

Proxecto: Acondicionamento e mellora de accesos aos núcleos de San Salvador e Cancelo.

A Xunta e a Mancomunidade de Concellos do Camiño Francés presentan o novo folleto turístico deste itinerario Xacobeo

O director de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, participou esta mañá na presentación do novo folleto turístico do Camiño Francés, elaborado pola Mancomunidade de Concellos do Camiño Francés ao abeiro dun convenio de colaboración para a promoción turística do territorio e deste itinerario que conta cun orzamento de algo máis dun millón de euros.

Descargar folleto (PDF)

A furgoteca, a nova biblioteca móbil da Xunta, levará os seus á veciñanza de Triacastela

A furgoteca, o novo servizo de bibliotecas móbiles da Xunta de Galicia, botará a andar a finais deste mes nun total de 20 concellos das provincias de Lugo e Ourense, entre eles o de Triacastela. Así o anunciou hoxe o conselleiro de Cultura, Educación, FP e Universidades, Román Rodríguez, durante a súa presentación onde se deu a coñecer a imaxe dos vehículos que itinerarán polos concellos.